آرمان رمضانی
آرمان رمضانی
آرمان رمضانی
آرمان رمضانی

آرمان رمضانی، مهاجم فوتبالیست ایرانی، در شهر ماسال استان گیلان به دنیا آمد. او از همان کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در سن 10 سالگی، به صورت جدی بازی فوتبال را زیر نظر شهرام صفری آغاز کرد.

رمضانی در سال 1375 وارد تیم زیر 14 ساله پگاه گیلان شد و پس از آن با مربیگری هادی پور و علی ناصح وارد لیگ برتر این رده سنی شد. او در سال 1389، زمانی که 18 ساله بود، به تیم رده سنی جوانان شهرداری ماسال پیوست و پس از آن در سال 1390 وارد تیم رده سنی امیدهای ملوان بندرانزلی شد.

رمضانی در سال 1391 به تیم بزرگسالان ملوان پیوست و در همان فصل، با درخشش خود، به تیم ملی امید ایران دعوت شد. او در سال 1393، به صورت قرضی به تیم فجر سپاسی شیراز رفت و در این تیم نیز عملکرد خوبی داشت.

رمضانی در سال 1394، به تیم پاس همدان پیوست و پس از آن در تیم‌های مس رفسنجان و اکسین (گل ریحان البرز) بازی کرد. او در فصل‌های 97 و 98 در تیم سایپا بازی کرد و توانست در 63 بازی لیگ، 12 گل به ثمر برساند.

رمضانی در سال 1399، با قراردادی دو ساله به تیم پرسپولیس تهران پیوست. او در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس، توانست با این تیم به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی دست یابد.

رمضانی با قد 190 سانتی‌متری، یکی از بلندقامت‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است. او به سبک بازی علی دایی، مهاجم افسانه‌ای فوتبال ایران، بازی می‌کند و به همین دلیل، به "علی دایی جدید" معروف شده است.

 

آرمان رمضانی، مهاجم فوتبالیست ایرانی، در شهر ماسال استان گیلان به دنیا آمد. او از همان کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در سن 10 سالگی، به صورت جدی بازی فوتبال را زیر نظر شهرام صفری آغاز کرد. رمضانی در سال 1375 وارد تیم زیر 14 ساله پگاه گیلان شد و پس از آن با مربیگری هادی پور و علی ناصح وارد لیگ برتر این رده سنی شد.