دمت اوزدمیر
دمت اوزدمیر
دمت اوزدمیر
دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر: از رقص تا ستاره ی سینما و تلویزیون

دمت اوزدمیر، متولد ۲۶ فوریه ۱۹۹۲ در ازمیت ترکیه، دوران کودکی سختی را پشت سر گذاشت. او پس از طلاق والدینش در سن ۷ سالگی به همراه مادرش به استانبول مهاجرت کرد.

رقص، نقطه آغاز:

اوزدمیر در ابتدا به طور حرفه‌ای در عرصه ی رقص فعالیت می‌کرد و talento و passion او در این زمینه، او را به عضویت گروه افس کیزلاری درآورد.

ورود به دنیای بازیگری:

اما اوزدمیر به دنبال چالش های جدید بود و در نهایت با بازی در سریال فانتزی و تخیلی "Sana Bir Sır Vereceğim" در سال ۲۰۱۴ قدم به دنیای بازیگری گذاشت.

اوج محبوبیت:

نقطه عطف کارنامه ی اوزدمیر، بازی در سریال "عطر عشق" در سال ۲۰۱۸ بود. او در این سریال در کنار جان یامان، یکی از محبوب‌ترین بازیگران مرد ترکیه، به ایفای نقش پرداخت و به شهرت جهانی دست یافت.

رابطه ی عاشقانه با جان یامان:

اوزدمیر و یامان در حین فیلمبرداری سریال "عطر عشق" عاشق یکدیگر شدند و رابطه ی عاشقانه ی آنها برای مدتی خبر اول رسانه ها بود. اما این رابطه در نهایت به جدایی ختم شد.

دمت اوزدمیر
هنرمندان

دمت اوزدمیر، متولد ۲۶ فوریه ۱۹۹۲ در ازمیت ترکیه، دوران کودکی سختی را پشت سر گذاشت. او پس از طلاق والدینش در سن ۷ سالگی به همراه مادرش به استانبول مهاجرت کرد. اوزدمیر در ابتدا به طور حرفه‌ای در عرصه ی رقص فعالیت می‌کرد و talento و passion او در این زمینه، او را به عضویت گروه افس کیزلاری درآورد.