المیرا دهقانی
المیرا دهقانی
المیرا دهقانی
المیرا دهقانی

المیرا دهقانی: از بازیگری تا عشق به موسیقی و تئاتر

المیرا دهقانی، نامی که در عرصه ی بازیگری ایران در حال ظهور و درخشش است. او با بازی در نقش یاسمین در سریال "لحظه گرگ و میش" به شهرت رسید و قلب مخاطبان را تسخیر کرد. اما این تنها وجه تمایز او نیست. دهقانی با پشتکار و استعداد ذاتی اش، مسیری پر فراز و نشیب را در دنیای هنر پیموده و در عرصه های مختلفی از جمله تئاتر و موسیقی نیز به فعالیت می پردازد.

زاده ی خانواده ای گرم و صمیمی

دهقانی در خانواده ای شش نفره در اصفهان به دنیا آمد. پدرش، دندانپزشکی خوش ذوق و اهل اصفهان، و مادرش، خانه داری مهربان و شیرازی، همواره حامی او در مسیر دنبال کردن رویاهایش بوده اند. سه خواهر بزرگتر او، به خصوص خواهرش که در ایتالیا زندگی می کند، نقش مهمی در تشویق و حمایت او داشته اند.

ازدواج و آغاز زندگی مشترک

دهقانی در 31 سالگی خبر ازدواج خود را به طور رسمی اعلام کرد. عکسی که او در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت، نشان از ازدواج او با فردی داشت که به نظر می رسد فامیل او باشد. او در این پست نوشت: "چه خوب که همسفر شدیم؛ مطمئنم از اینجا به بعد زندگی قشنگ تر میشه."

علاقه های متنوع، روحی سرشار از شور و اشتیاق

علاوه بر بازیگری، دهقانی در عرصه ی موسیقی نیز فعال است. او نوازندگی آلات موسیقی بادی را دنبال می کند و از این طریق روح لطیف خود را نوازش می دهد. در میان فیلم های مورد علاقه اش، "آگراندیسمان" اثر آنتونینی و "بازی های مسخره" (نسخه ی اول) ساخته میشائیل هانکه به چشم می خورند.

عشق به تئاتر، دیگر رکن اصلی زندگی هنری دهقانی است. او از 18 سالگی و زیر نظر سیامک کمالی سروستانی در شیراز، فعالیت تئاتری خود را آغاز کرد و تا کنون در این عرصه نیز خوش درخشیده است.

ورزش، مطالعه و کتاب، یار همیشگی

دهقانی از جمله بازیگرانی است که به ورزش نیز علاقه ی وافری دارد. او در کودکی فوتبال بازی می کرد و در ادامه به رشته های ورزشی دیگری مانند اسکیت، دو و میدانی و والیبال پرداخت.

علاقه ی او به مطالعه و کتابخوانی نیز قابل توجه است. او وقت زیادی را به خواندن کتاب های مختلف، به خصوص در زمینه هنر، روانشناسی، فلسفه و سینما اختصاص می دهد.

المیرا دهقانی، هنرمندی با استعداد و پرشور، بدون شک در آینده ی نزدیک شاهد درخشش بیشتر او در عرصه ی هنر و بازیگری خواهیم بود.

المیرا دهقانی، نامی که در عرصه ی بازیگری ایران در حال ظهور و درخشش است. او با بازی در نقش یاسمین در سریال "لحظه گرگ و میش" به شهرت رسید و قلب مخاطبان را تسخیر کرد. اما این تنها وجه تمایز او نیست. دهقانی با پشتکار و استعداد ذاتی اش، مسیری پر فراز و نشیب را در دنیای هنر پیموده.