نعیمه نظام‌دوست
نعیمه نظام‌دوست
نعیمه نظام‌دوست

 نعیمه نظام‌دوست

نعیمه نظام‌دوست بازیگر محبوب ایرانی است که با بازی در سریال‌های طنز تلویزیونی شناخته شد. او متولد سال ۱۳۵۳ در تهران است و از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را آغاز کرد.

نظام‌دوست در خانواده‌ای پرجمعیت با چهار خواهر به دنیا آمد. پدرش چند سال پیش فوت کرده است و کسی در خانواده‌اش به صورت حرفه‌ای در زمینه هنر فعالیت نمی‌کند.

او تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد است. آخرین کار او در تلویزیون حضور در سریال «همسایه‌ها» به کارگردانی مهران غفوریان بود.

چاقی نعیمه نظام‌دوست

یکی از موضوعاتی که همیشه حول و حوش زندگی نعیمه نظام‌دوست وجود دارد، چاقی او است. او در مصاحبه‌ای گفته است که به طور ناگهانی اضافه وزن پیدا کرده است. این اضافه وزن به بازی در نقش خاصی مرتبط نبود و کاملا شخصی اتفاق افتاد.

او همچنین گفته است که در مقطعی به دلیل بیماری مجبور بوده از آمپول کورتون استفاده کند که این موضوع هم در اضافه شدن وزنش موثر بوده است.

نظام‌دوست برای کاهش وزن تلاش‌های زیادی کرده است. او سه سال پیش عمل بالون معده را انجام داد، اما این عمل به دلیل بی‌دقتی پزشکش موفقیت‌آمیز نبود. بالون بیش از حد استاندارد در بدن او باقی ماند و باعث مشکلاتی برای او شد.

این بازیگر کمدی در مصاحبه‌ای گفته است که این بی‌احتیاطی باعث شده بود در اثر حضور بیش از حد استاندارد بالون در معده‌اش، حجم آن افزایش پیدا کرده و در نهایت نه تنها این عمل به کاهش وزنش کمکی نکرد، بلکه چند ماه بعد 20 کیلو دیگر هم به وزنش اضافه شد.

او همچنین گفته است که همسر پسرخاله‌اش به دلیل عمل بالون معده جان خود را از دست داده است.

نظام‌دوست در حال حاضر به دنبال راه‌های دیگری برای کاهش وزن خود است. او در مصاحبه‌ای گفته است که پزشک او جراحی را به عنوان بهترین راه پیشنهاد کرده است.

نعیمه نظام‌دوست بازیگری توانمند و با استعداد است که چاقی او همیشه باعث حاشیه‌هایی برای او شده است. او تلاش‌های زیادی برای کاهش وزن خود کرده است، اما تاکنون موفق نشده است.
به دنبال چهره مورد علاقه خود در سیرتاپیاز بگردید!

 

نعیمه نظام‌دوست بازیگر محبوب ایرانی است که با بازی در سریال‌های طنز تلویزیونی شناخته شد. او متولد سال ۱۳۵۳ در تهران است و از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را آغاز کرد. نظام‌دوست در خانواده‌ای پرجمعیت با چهار خواهر به دنیا آمد. پدرش چند سال پیش فوت کرده است و کسی در خانواده‌اش به صورت حرفه‌ای در زمینه هنر فعالیت نمی‌کند.