آناهیتا درگاهی
آناهیتا درگاهی
آناهیتا درگاهی
آناهیتا درگاهی
آناهیتا درگاهی
آناهیتا درگاهی
آناهیتا درگاهی
آناهیتا درگاهی
آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی: بانویی هنرمند با شور و اشتیاق

آناهیتا درگاهی، نقاش و بازیگری توانمند، در هفتم بهمن ماه 1365 در تهران متولد شد. از همان دوران کودکی، با تشویق‌های پدرش، گام در راه پرفراز و نشیب هنر نقاشی گذاشت.

نقاشی در خون او جاری بود:

در سن 7 سالگی، آموزش نقاشی را نزد استاد برجسته، عباس کاتوزیان، آغاز کرد و این هنر را به مثابه ی بخش جدایی‌ناپذیری از وجودش به طور جدی دنبال نمود.

اشتیاق به خلق زیبایی:

علاقه ی وافر آناهیتا به نقاشی، او را به سوی تحصیلات آکادمیک در این رشته سوق داد. در دانشگاه، در رشته ی گرافیک به تحصیل پرداخت و در مقطع کارشناسی ارشد، نقاشی را به عنوان تخصص خود برگزید.

ثمره ی تلاش و پشتکار:

پشتکار و عشق بی حد و مرز آناهیتا به نقاشی، به برگزاری نمایشگاه‌های متعدد انفرادی و گروهی در مکان‌های فرهنگی و هنری  معتبری همچون کاخ نیاوران، گالری سیحون، موزه هنرهای زیبای کاخ سعدآباد و گالری کمال الملک منجر شد.

ازدواج و ورود به دنیای بازیگری:

خبر ازدواج آناهیتا درگاهی با اشکان خطیبی، بازیگر توانمند، در برنامه دورهمی رسانه‌ای شد. این زوج هنرمند زندگی عاشقانه‌ای را در کنار هم آغاز کردند و آناهیتا با تشویق همسرش، قدم به دنیای بازیگری در تئاتر گذاشت.

تجربیات جدید در عرصه ی بازیگری:

اولین تجربه ی بازیگری آناهیتا در تئاتر به سال 1396 باز می‌گردد. او تاکنون در نمایش‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته و تجربیات ارزشمندی را در کنار همسرش و همچنین در نمایش‌هایی به کارگردانی او کسب کرده است.

آناهیتا درگاهی، نمونه‌ای موفق از یک بانوی هنرمند است که با پشتکار و خلاقیت خود، در دو عرصه ی نقاشی و بازیگری به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

آناهیتا درگاهی، نقاش و بازیگری توانمند، در هفتم بهمن ماه 1365 در تهران متولد شد. از همان دوران کودکی، با تشویق‌های پدرش، گام در راه پرفراز و نشیب هنر نقاشی گذاشت. در سن 7 سالگی، آموزش نقاشی را نزد استاد برجسته، عباس کاتوزیان، آغاز کرد.