سریال داریوش چند شنبه ها میاد؟ تو این مقاله از وب سایت سیر تا پیاز قراره به زمان پخش سریال داریوش بپردازیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

زمان پخش سریال داریوش

هادی حجازی فر، کارگردان و نویسنده توانمند سینمای ایران، پس از تجربه موفق سریال "پوست شیر" در شبکه نمایش خانگی، بار دیگر با سریالی دیگر به نام "داریوش" به این عرصه بازگشته است. داریوش که در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است، داستان زندگی مردی به نام داریوش را روایت می‌کند که با چالش‌ ها و فراز و نشیب ‌های متعددی در زندگی خود روبرو می ‌شود. حجازی فر در این سریال علاوه بر کارگردانی، نقش اصلی را نیز ایفا می‌کند و از این جهت، داریوش را می‌توان به نوعی دنباله‌ای معنوی برای پوست شیر دانست.

زمان پخش سریال داریوش

سریال داریوش از روز چهارشنبه 27 تیرماه 1403 در ساعت 8 صبح به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلم نت پخش می‌ شود. قسمت‌ های بعدی این سریال نیز هر چهارشنبه به صورت هفتگی منتشر خواهند شد.

 

سریال داریوش

 

داستان سریال داریوش

هنوز اطلاعات دقیقی از داستان سریال داریوش منتشر نشده است، اما با توجه به سابقه هادی حجازی فر در ساخت آثار اجتماعی و پرمخاطب، می‌توان انتظار داشت که این سریال نیز داستانی جذاب و گیرا داشته باشد. برخی از منابع خبری مدعی هستند که داریوش به نوعی دنباله‌ای معنوی برای پوست شیر است و به همین دلیل، احتمال دارد که شاهد حضور برخی از شخصیت‌های سریال پوست شیر در این سریال نیز باشیم.

بازیگران سریال داریوش

هادی حجازی فر در نقش داریوش، سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی فر، رامین راستاد، محسن قصابیان، امیر نوروزی، نازنین بیات، مهراد غفوریان، حسین پاکدل، پانیذ پیرمقامی، الهام عبدالقهاری، نیلوفر رجایی فر، آیدا کیخایی، آزاده صامتی، آتیلا پسیانی، علیرضا استخری، سیامک صفری، هادی کاظمی، مجید صالحی، امیرحسین صدیقی، مهری غفاری، رضا یوسف پور، عباس غزالی، امیر آقایی، هادی مرزبان، پیمان میرزایی و جمعی دیگر از بازیگران می باشد.

سریال داریوش با توجه به حضور هادی حجازی فر در مقام کارگردان و بازیگر و همچنین بازیگران مطرحی که در آن حضور دارند، یکی از موردانتظارترین سریال‌ های شبکه نمایش خانگی در سال 1403 است. انتظار می ‌رود که این سریال، مانند پوست شیر،  موفقیت آمیز باشد و نظر مخاطبان را جلب نماید.