میزان پاداش دریافتی آرین سلیمی پس از کسب مدال طلا در المپیک 2024 پاریس از زبان خودش را در این مقاله از سایت سیر تا پیاز بخوانید.

پاداش دریافتی آرین سلیمی از گرفتن مدال طلا در المپیک

پاداش‌های دریافت شده آرین سلیمی

آرین سلیمی، دارنده مدال طلای المپیک در رشته تکواندو، در مصاحبه‌ای با خبر فوری به جزئیات پاداش‌های خود اشاره کرد. سلیمی بیان کرد که از کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰ میلیارد تومان و از فدراسیون تکواندو یک میلیارد تومان پاداش دریافت کرده است. علاوه بر این، در کرمانشاه از سوی استانداری و اداره ورزش مجموعاً ۷۰۰ میلیون تومان به عنوان هدیه دریافت کرده و یک قطعه زمین نیز در این شهر به او اهدا شده است. او همچنین توضیح داد که ارزش زمین اهدایی در رسانه‌ها بزرگ‌تر از آنچه که واقعاً بود، نمایش داده شده است.

برنامه‌های آینده

آرین سلیمی در ادامه اظهار داشت که در حال حاضر تمرکز اصلی او بر روی ریکاوری و درمان آسیب‌هایی است که در طول مدت دو سال گذشته به آن‌ها دچار شده است، از جمله شکستگی دست و آسیب‌های جزیی دیگر. او افزود که با وجود مشکلات جسمانی، برای کسب سهمیه و موفقیت در مسابقات تلاش کرده است. سلیمی تاکید کرد که اگر امکانات مناسب در اختیار تیم قرار گیرد، او و دیگر ورزشکاران متعهد به ادامه روند موفقیت و مدال‌آوری خواهند بود.