چندین بازیکن پرسپولیس در مراسم عروسی مرتضی پورعلی‌گنجی شرکت کردند و استایل‌های آنها مورد توجه قرار گرفت. مرتضی پورعلی‌گنجی، که در کودکی پدرش را از دست داده و با تلاش مادرش بزرگ شده، اخیراً ازدواج کرده و مراسم عروسی‌اش در 16 شهریور 1403 برگزار شد.

ازدواج مرتضی پورعلی گنجی با مهسا طاهری با عکس

در مراسم عروسی مرتضی پورعلی‌گنجی، چندین بازیکن پرسپولیس حضور داشتند. کاپیتان تیم، امید عالیشاه به همراه میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، فرشاد فرجی، علی علیپور، دانیال اسماعیلی‌فر و دیگر هم‌تیمی‌ها در این مراسم شرکت کردند. تیپ دامادی پورعلی‌گنجی و همچنین استایل کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس که با کت و شلوار مشکی و کراوات قرمز حضور داشت، مورد توجه قرار گرفت. اما برخی کاربران، پوشش آل کثیر و سرلک را نامرتب و بزرگ توصیف کردند.

مرتضی پورعلی‌گنجی در روستای پایین گنج نزدیک بابل در استان مازندران به دنیا آمده است. او یک خواهر و برادر دارد و پس از از دست دادن پدرش در کودکی، تحت سرپرستی مادرش بزرگ شد و همواره از زحمات خانواده‌اش قدردانی می‌کند.

اخیراً مرتضی پورعلی‌گنجی با انتشار استوری در اینستاگرام خبر ازدواجش را اعلام و در یک برنامه تلویزیونی نیز این خبر را تأیید کرد. مراسم ازدواج او به شکلی باشکوه در تاریخ 16 شهریور 1403 برگزار شد. اطلاعاتی در مورد شغل همسر او در دسترس نیست.