دیوید تیلور، کشتی‌گیر آمریکایی با چهار مدال طلای جهان و المپیک، پس از خداحافظی به خاطر ناکامی در کسب سهمیه المپیک، بار دیگر به میادین برگشته و برای رقابت‌های انتخابی وزن 92 کیلوگرم در راه جهانی 2024 آماده می‌شود. او باید با زاهد والنسیا رقابت کند و در صورت موفقیت، امکان رویارویی با کامران قاسمپور، کشتی‌گیر ایرانی، را خواهد داشت.

بازگشت دوباره دیوید تیلور آمریکایی به کشتی

 خداحافظی و بازگشت به میادین دیوید تیلور آمریکایی

دیوید تیلور، دارنده چهار مدال طلای جهان و المپیک، که پس از ناکامی در کسب سهمیه برای المپیک پاریس از کشتی خداحافظی کرده بود، دوباره به عرصه رقابت‌ها بازگشته است. این قهرمان مشهور برای نخستین بار در رقابت‌های انتخابی وزن 92 کیلوگرم برای حضور در مسابقات جهانی 2024 به میدان می‌رود.

از مربیگری تا رقابت در وزن جدید

به گزارش ایسنا، دیوید تیلور، کشتی‌گیر برجسته و رقیب قدیمی حسن یزدانی، چند ماه پیش به دلیل عدم موفقیت در کسب دوبنده تیم ملی آمریکا برای المپیک پاریس، از دنیای کشتی خداحافظی کرد و به مربیگری پرداخت. با این حال، او با نزدیک شدن به رقابت‌های قهرمانی جهان 2024 که از 7 تا 10 آبان در تیرانا، آلبانی برگزار می‌شود، تصمیم به بازگشت به میادین گرفته و اعلام کرده است که در انتخابی وزن 92 کیلوگرم آمریکا شرکت خواهد کرد.

رقابت‌های پیش رو

تیلور برای دستیابی به دوبنده تیم ملی آمریکا باید با زاهد والنسیا، دارنده مدال برنز جهان، رقابت کند. او، که پس از سال‌ها موفقیت در وزن 86 کیلوگرم حالا در وزن غیرالمپیکی 92 کیلوگرم به روی تشک خواهد رفت، آماده رویارویی با رقبای جدید است.

رویارویی با کامران قاسمپور

کامران قاسمپور، دارنده دو مدال طلای جهان و نماینده وزن 92 کیلوگرم ایران، در صورت حضور تیلور در مسابقات جهانی، شاهد یک رویارویی جذاب بین این دو کشتی‌گیر برجسته خواهیم بود.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا از شنبه به مدت دو روز برگزار می‌شود و دیوید تیلور امیدوار است با عملکرد خوب خود، دوباره در عرصه جهانی بدرخشد.