هلیا امامی، بازیگر زیبای ایرانی و مدل تبلیغاتی، در سریال «هشت پا» نقش‌آفرینی می‌کند. او با شرکت در کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان فعالیت هنری خود را آغاز کرد و با تئاتر به دنیای هنر وارد شد.

هلیا امامی بازیگر سریال هشت پا


هلیا امامی، بازیگر زیبای ایرانی، در ۲۱ مرداد ۱۳۶۴ در تهران به دنیا اومده و از بازیگران خوش‌چهره و مطرح سینما و تلویزیونه. این روزا با بازی تو سریال «هشت پا» حسابی تو چشم اومده. داستان این سریال درباره پسریه که تو اوج فقر زندگی می‌کنه ولی تازه به حقیقتی عجیب درباره یه ثروت افسانه‌ای و پنهانی که مربوط به پدرش بوده، می‌رسه.

 زندگی شخصی و خانوادگی هلیا امامی بازیگر سریال هشت پا

هلیا امامی تو یه خانواده کم جمعیت بزرگ شده. پدرش فوت کرده و تنها یه برادر به اسم پوریا داره. برخلاف شایعاتی که تو فضای مجازی هست، اون هنوز ازدواج نکرده و عکس‌هایی که به همراه یه مرد منتشر شده، در واقع مربوط به برادرشه. هلیا امامی علاوه بر بازیگری، تو زمینه مدلینگ تبلیغاتی هم فعاله و تو این حوزه هم شناخته شده است.

 شروع کار هنری هلیا امامی

هلیا کارشو با شرکت تو کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان شروع کرد و اینجوری پا به دنیای هنر گذاشت. سال ۱۳۸۹ بود که توسط استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد و اولین حضورش روی صحنه تئاتر با نمایش «اتاق تاریک» کنار سوسن پرور بود. این نمایش تو جشنواره تئاتر شهر اجرا شد و از همون زمان تا مدت‌ها تو زمینه تئاتر مشغول بود و تو نمایش‌های مختلفی بازی کرد.

 فعالیت‌های هنری بازیگر سریال 8 پا

هلیا امامی این روزا بیشتر تو تلویزیون و سینما مشغوله، ولی هنوز هم به بازیگری تو تئاتر علاقه‌منده. با اینکه مدلینگ تبلیغاتی هم می‌کنه، اما بازیگری براش همچنان اولویته. بازی تو سریال «هشت پا» آخرین کارشه که باعث شده بیشتر شناخته بشه و تو نقش اصلی این سریال که پر از معما و هیجانِ، ظاهر شده.

 حضور در سریال «هشت پا»

سریال «هشت پا» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، یه سریال معمایی و پلیسیه که ماجراهای پیچیده‌ای رو دنبال می‌کنه. هلیا امامی با بازی تو این سریال تونسته محبوبیتش رو بین مخاطبان بیشتر کنه و این کار هم به سری کارای موفقش اضافه شده.

هلیا با کارنامه‌ای پر از تجربه‌های مختلف، حالا یکی از بازیگران پرطرفدار تو سینما و تلویزیونه و حضورش تو پروژه‌های جدیدی مثل «هشت پا» نشون می‌ده که همچنان تو اوج فعالیت حرفه‌ای خودشه.