آدلاین گری

آدلاین گری، متولد 15 ژانویه 1991 در فورت‌کالینز ایالت کلرادو، نامی آشنا در دنیای کشتی زنان است. او با کسب 9 مدال (6 طلا و 3 برنز) در مسابقات قهرمانی جهان، به عنوان یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران زن تاریخ شناخته می‌شود.

دورانِ پرفروغِ کشتی:

گری در دورانِ دبیرستان، به عنوان یک استعدادِ درخشان شناخته شد و در سالِ 2009، عنوانِ قهرمانیِ مسابقاتِ کشتیِ دبیرستانِ آمریکا را از آنِ خود کرد. او پس از آن، به دانشگاه سیمونز رفت و در سال‌های 2011، 2012 و 2013، سه بار عنوانِ قهرمانیِ مسابقاتِ کشتیِ دانشجویی (NCAA) را کسب کرد.

افتخاراتِ دیگر:

علاوه بر مدال‌هایِ متعددِ مسابقاتِ قهرمانیِ جهان، گری افتخاراتِ دیگری نیز در کارنامه‌ی خود دارد. او در سالِ 2016، در المپیکِ ریو به میدان رفت و به مدال نقره در وزن 75 کیلوگرم دست یافت. او همچنین در سال‌های 2015، 2017 و 2019، سه بار عنوانِ قهرمانیِ مسابقاتِ پان‌آمریکن را کسب کرد.

سبکِ کشتی:

گری به خاطرِ قدرت، تکنیک و هوشِ بالایِ خود در کشتی شناخته می‌شود. او با حرکاتِ حساب‌شده و قدرتمند خود، حریفان را مغلوب می‌کرد و در طولِ دورانِ حرفه‌ای خود، بارها کشتی‌گیرانِ نامداری را از پیشِ رو برداشته است.

فعالیت‌هایِ پس از دورانِ قهرمانی:

گری در حالِ حاضر، در اوجِ دورانِ حرفه‌ای خود به سر می‌برد و به دنبالِ کسبِ افتخاراتِ بیشتر در میادینِ بین‌المللی است. او بدون شک، یکی از امیدهای اصلیِ تیمِ ملیِ کشتیِ آزادِ زنانِ آمریکا در سال‌هایِ آینده خواهد بود.

الهام‌بخشِ نسل‌ها:

دلاین گری، بدون شک، الگویی برای نسل‌هایِ آینده‌ی کشتی‌گیران زن در سراسرِ جهان است. او با تلاش و پشتکارِ خود، ثابت کرد که با اراده‌یِ قوی و تعهد به هدف، می‌توان به قله‌هایِ موفقیت دست یافت.

نکاتِ جالب درباره دلاین گری:

گری تنها کشتی‌گیرِ زنِ آمریکایی است که در مسابقاتِ کشتیِ دانشجویی (NCAA) سه بار عنوانِ قهرمانی را کسب کرده است.
او در سالِ 2017 به عنوانِ بهترینِ کشتی‌گیرِ زنِ جهان انتخاب شد.
گری به خاطرِ روحیه‌ی ورزشی و رفتارِ绅انه‌ی خود در داخل و خارج از تشک کشتی، مورد احترام جامعه‌ی کشتی جهان است.
او به همراهِ همسرش، جیک هانسن، صاحبِ یک فرزند هستند.
دلاین گری، بانوی طلایی دنیای کشتی، با قدرت و تکنیکِ خود، نامِ خود را در تاریخِ این رشته ورزشی جاودانه کرده و الهام‌بخشِ نسل‌هایِ آینده خواهد بود.

آدلاین گری، متولد 15 ژانویه 1991 در فورت‌کالینز ایالت کلرادو، نامی آشنا در دنیای کشتی زنان است. او با کسب 9 مدال (6 طلا و 3 برنز) در مسابقات قهرمانی جهان، به عنوان یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران زن تاریخ شناخته می‌شود.