مهراد جم
مهراد جم
مهراد جم

مهراد جم، ستاره نوظهور موسیقی پاپ

مهراد جم، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز جوانی است که در مدت کوتاهی به شهرت رسید. او متولد 14 مرداد سال 1376 در آبادان است و اصالتا عرب می‌باشد.

مهراد جم فعالیت هنری خود را از سن 14 سالگی با بازی در سریال «چای شیرین» به کارگردانی پیمان ماندگار آغاز کرد. پس از آن، به موسیقی علاقه‌مند شد و در 16 سالگی اولین آهنگ خود را با نام «حس بد» منتشر کرد.

در سال 1396، مهراد جم با مسعود جهانی، یکی از تنظیم‌کنندگان مطرح موسیقی پاپ آشنا شد. مسعود جهانی از استعداد مهراد جم حمایت کرد و او را برای ادامه فعالیت در موسیقی تشویق نمود.

در سال 1398، مهراد جم اولین آهنگ حرفه‌ای خود را با نام «شمال» منتشر کرد. این آهنگ با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و باعث شهرت مهراد جم شد.


مهراد جم تاکنون ترانه‌های پرطرفداری مانند «غمت نباشه»، «شیک و پیک»، «دل پریشون»، «ازت بگیم»، «بارون»، «شمال»، «آهنگساز»، «تو دل من»، «کنسرت»، «ترک دی»، «دلبری»، «بمیریم»، «ببین چقد دلم تنگه» و «کنسرت» را منتشر کرده است.


برخی از کارشناسان موسیقی معتقدند که ترانه‌های مهراد جم ضعیف است و صدایش پختگی ندارد. آنها همچنین معتقدند که سبک آهنگ‌هایش به کپی دست چندم آثار رپ شبیه است و به زودی تاریخ انقضایش فرا می‌رسد.

با توجه به محبوبیت مهراد جم، به نظر می‌رسد که او در آینده همچنان یکی از پرطرفدارترین خوانندگان موسیقی پاپ ایران خواهد بود. با این حال، باید دید که آیا او می‌تواند با بهبود کیفیت ترانه‌ها و صدای خود، جایگاه خود را در این عرصه تثبیت کند یا خیر.

 

مهراد جم
هنرمندان

مهراد جم، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز جوانی است که در مدت کوتاهی به شهرت رسید. او متولد 14 مرداد سال 1376 در آبادان است و اصالتا عرب می‌باشد. مهراد جم فعالیت هنری خود را از سن 14 سالگی با بازی در سریال «چای شیرین» به کارگردانی پیمان ماندگار آغاز کرد. پس از آن، به موسیقی علاقه‌مند شد.