حسین احمد حدرج «سراج»

شهادت مجاهد حسین احمد حدرج «سراج»؛ راه قدس همچنان ادامه دارد

اعلام شهادت حسین احمد حدرج از سوی مقاومت اسلامی

مقاومت اسلامی لبنان با افتخار شهادت مجاهد دلیر، حسین احمد حدرج ملقب به «سراج» را اعلام کرد. این شهید گرانقدر از اهالی شهرک الغسانیه در جنوب لبنان بود و در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از آرمان قدس به شهادت رسید. حسین احمد حدرج به عنوان یکی از مبارزان برجسته و وفادار به آرمان مقاومت شناخته می‌شد و با جان‌فشانی و ایثار در راه دفاع از ملت فلسطین و مقابله با اشغالگری، راه مجاهدان پیشین را ادامه داد.

نقش حسین احمد حدرج در مقاومت اسلامی

شهید حسین احمد حدرج، با اعتقادی راسخ به ضرورت مبارزه و ایستادگی در برابر تجاوزگری، تمامی توان خود را برای پیشبرد اهداف مقاومت به کار گرفت. شهادت او یادآور مسیری پرافتخار است که مجاهدان بسیاری برای آزادسازی قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین پیموده‌اند.

پیام شهادت حسین احمد حدرج برای مقاومت و دشمنان

جامعه مقاومت و مردم لبنان، حسین احمد حدرج را به عنوان نمادی از ایستادگی و فداکاری به یاد خواهند داشت و راه او را ادامه خواهند داد. شهادت این مجاهد شجاع، ضایعه‌ای برای مقاومت اسلامی است، اما در عین حال زنگ هشداری به دشمنان که مبارزه در مسیر آزادسازی قدس همچنان با قدرت ادامه دارد. روحیه ایستادگی و پایداری در میان جوانان مقاومت زنده است و تلاش‌ها برای دفاع از ملت فلسطین هرگز متوقف نخواهد شد.

 

مقاومت اسلامی لبنان با افتخار شهادت مجاهد دلیر، حسین احمد حدرج ملقب به «سراج» را اعلام کرد. این شهید گرانقدر از اهالی شهرک الغسانیه در جنوب لبنان بود و در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از آرمان قدس به شهادت رسید.