سوسن پرور در مصاحبه‌ای وصیت خود را بیان کرد و از دوستانش خواست که پس از مرگ او ناراحت نباشند و به شادی ادامه دهند. او همچنین تأکید کرد که حیوانات خانگی‌اش تحت مراقبت قرار گیرند و ماشین شخصی‌اش به فرد نیازمندی واگذار شود.

وصیت‌نامه غم‌انگیز سوسن پرور، بازیگر طنز محبوب برنامه جوکر

سوسن پرور، بازیگر تلویزیون، در مصاحبه‌ای که در یکی از شبکه‌های اینترنتی انجام داد، به‌صورت شفاهی وصیت خود را بیان کرد. او گفت:

"هیچ‌کس بابت مرگ من ناراحت نشود. اگر دوست دارید کاری برای یادبود من انجام دهید، خوشحال باشید! من شما را با تمام وجود دوست دارم و مادرم، اگر به‌خاطر آمدن به تهران تنهایت گذاشتم، امیدوارم چیزی از من به دل نداشته باشی."

در ادامه، پرور درباره حیوانات خانگی‌اش نیز صحبت کرد و گفت که دوست دارد آن‌ها را به دوستی بسپارد که بتواند با خیال راحت از آن‌ها مراقبت کند. او تأکید کرد که این حیوانات نباید غیاب او را احساس کنند و باید با همان عشق و توجهی که در حال حاضر تجربه می‌کنند، به زندگی خود ادامه دهند.

همچنین در مورد ماشین شخصی‌اش گفت: "ماشین PK من را هرگز نفروشید؛ چون اولین ماشینی است که خریدم و خیلی به آن علاقه دارم. اگر تصمیم به واگذاری آن دارید، به کسی بدهید که به ماشین نیاز دارد و می‌خواهد اولین خودروی خود را داشته باشد."

در نهایت، او اظهار داشت که هر چیزی که به نام اوست، به مهدیه واگذار شود، چرا که او مطمئن است مهدیه از حیوانات با عشق و مسئولیت مراقبت خواهد کرد.