شبنم قربانی، بازیگر ایرانی، متأهل و دارای دو فرزند به نام‌های درناز و دانا است. او پس از بازی در سریال "ملکه گدایان" بیشتر شناخته شد و بارداری دومش در این دوران اتفاق افتاد.

شبنم قربانی چه اسمی روی دختر و پسرش گذاشته؟

زندگی شخصی شبنم قربانی

شبنم قربانی، بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون ایران، در ۱۹ تیر ماه ۱۳۶۸ به دنیا اومده. تو سریال "ملکه گدایان" نقش سارا رو بازی کرد و از همونجا بیشتر شناخته شد. البته باید بگم که درباره خانواده اصلی شبنم، اطلاعات زیادی تو دسترس نیست. خودش هم هیچ عکسی از پدر و مادر یا خواهر و برادراش توی صفحه اینستاگرامش منتشر نکرده و خیلی درباره این موضوع حرف نزده.

ازدواج و همسر شبنم قربانی

شبنم قربانی متأهل هست و توی ۹ اسفند ۱۳۹۹ با امین شکاری که صدابردار سینما و تلویزیونه، ازدواج کرد. زندگیشون رو خیلی آروم و عاشقانه شروع کردن و با اینکه شبنم تو دنیای بازیگری شناخته‌شده است، اما همیشه سعی کرده مسائل شخصی‌شون رو از چشم رسانه‌ها دور نگه داره. البته این طبیعی هم هست، چون خیلی از بازیگرا دوست ندارن زندگی شخصیشون زیادی تو چشم باشه.

نام فرزندان شبنم قربانی

شبنم قربانی دو تا فرزند داره؛ یکی دختر و یکی پسر. دخترش اسمش درناز هست و پسرش دانا. جالبه بدونین که بارداری دوم شبنم، یعنی زمانی که پسرش رو حامله بود، بعد از بازی تو سریال "ملکه گدایان" بود. اون زمان که سریال معروف شده بود و شبنم هم کلی طرفدار پیدا کرده بود، خیلی از کاربرا دوست داشتن بیشتر از زندگی شخصیش بدونن. از همون موقع بیشتر پیگیر بارداری و زندگی روزمره‌اش بودن.

خیلی از طرفدارهاش بعد از سریال "ملکه گدایان" بیشتر باهاش ارتباط برقرار کردن و حتی تو کامنت‌ها سوالای زیادی درباره بچه‌هاش و زندگی خانوادگیش می‌پرسیدن. شبنم هم با اینکه سعی می‌کرد خیلی چیزها رو خصوصی نگه داره، ولی بالاخره اعلام کرد که اسم دخترش درناز و اسم پسرش دانا هست.
شبنم قربانی هم در دنیای بازیگری موفقه و هم توی زندگی شخصیش مادر و همسر خوبی به حساب میاد.