بنیامین بهادری
بنیامین بهادری
بنیامین بهادری
بنیامین بهادری
بنیامین بهادری
بنیامین بهادری


بنیامین بهادری خواننده پاپ ایرانی متولد 18 شهریور 1361 در تهران است. او از کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت و در نوجوانی به فراگیری گیتار پرداخت. در سال 1385 با انتشار آلبوم "85" به صورت حرفه ای وارد عرصه موسیقی شد. تاکنون پنج آلبوم و چندین تک آهنگ از او منتشر شده است.

زندگی خصوصی:

بنیامین بهادری در سال 1389 با نسیم حشمتی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام بارانا است. در سال 1392 همسر و دختر او در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند. بنیامین بهادری در سال 1394 با شایلی محمودی ازدواج کرد.

تیپ متفاوت:

بنیامین بهادری به تیپ های متفاوت خود معروف است. او در کنسرت های خود معمولاً لباس های شیک و متفاوتی می پوشد. او در مصاحبه ای در مورد تیپ خود گفته است که دوست دارد از ترکیب های مختلف استفاده کند و معتقد است که خلاقیت در تیپ زدن بامزه است.

سخن آخر:

بنیامین بهادری یکی از محبوب ترین خوانندگان پاپ ایرانی است. او با صدای گرم و ترانه های زیبا خود توانسته جایگاه ویژه ای در میان مخاطبان خود پیدا کند.
 

بنیامین بهادری خواننده پاپ ایرانی متولد 18 شهریور 1361 در تهران است. او از کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت و در نوجوانی به فراگیری گیتار پرداخت. در سال 1385 با انتشار آلبوم "85" به صورت حرفه ای وارد عرصه موسیقی شد. تاکنون پنج آلبوم و چندین تک آهنگ از او منتشر شده است.