شهرام شکوهی
شهرام شکوهی
شهرام شکوهی
شهرام شکوهی
شهرام شکوهی

شهرام شکوهی، خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و نوازندهٔ گیتار اهل ایران است که سه آلبوم مدارا، کولی عشق و تا نفس هست… را منتشر کرده است. او در سال ۱۳۵۲ در جهرم به دنیا آمد و از کودکی به موسیقی علاقه‌مند بود.

کودکی و نوجوانی

شهرام شکوهی از همان کودکی به موسیقی علاقه‌مند بود. او در سه سالگی، وقتی خانواده‌اش برای خواهرش که کلاس پیانو می‌رفت، کیبورد خریدند، دست به کیبورد زد و استعداد خود را در موسیقی نشان داد.

او در دوران نوجوانی، به گیتار نیز علاقه‌مند شد و در کلاس‌های گیتار شرکت کرد. او همچنین در دوران دانشجویی، عضو گروهی بود که کنسرت‌های دانشجویی را برگزار می‌کرد.

ورود به موسیقی حرفه‌ای

ورود شهرام شکوهی به موسیقی حرفه‌ای، اتفاقی بود. در سال ۱۳۸۵، قرار بود مراسم «خانهٔ فرهاد» برگزار شود. شهرام شکوهی به پیشنهاد یکی از دوستان خود، برای این مراسم قطعه‌ای را ضبط کرد. اما این برنامه لغو شد و قطعهٔ ضبط‌شده، به عنوان اولین آهنگ شهرام شکوهی منتشر شد.

موفقیت در موسیقی

اولین آلبوم شهرام شکوهی، «مدارا»، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد. او پس از آن، آلبوم‌های «کولی عشق» و «تا نفس هست…» را نیز منتشر کرد.

شهرام شکوهی، علاوه بر خوانندگی، به آهنگسازی نیز مشغول است. او برای فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی، آهنگسازی کرده است.

زندگی شخصی

شهرام شکوهی در سال ۱۳۸۸ با دلارام، ازدواج کرد. آنها صاحب یک دختر به نام ملودی هستند.

اخلاق کاری

شهرام شکوهی، در زندگی شخصی و کاری خود، به اخلاقیات اهمیت زیادی می‌دهد. او معتقد است که موسیقی باید با اخلاق همراه باشد.

او در مصاحبه‌ای گفته است: «من معتقدم که موسیقی باید با اخلاق همراه باشد. موسیقی نباید باعث ایجاد تشویش و ناآرامی در جامعه شود. موسیقی باید باعث ایجاد آرامش و شادی در جامعه شود.»

شهرام شکوهی، خواننده‌ای است که توانسته است با تلاش و پشتکار، در عرصهٔ موسیقی به موفقیت دست یابد. او علاوه بر موفقیت در موسیقی، به اخلاقیات نیز اهمیت زیادی می‌دهد.

 

شهرام شکوهی
هنرمندان

شهرام شکوهی، خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و نوازندهٔ گیتار اهل ایران است که سه آلبوم مدارا، کولی عشق و تا نفس هست… را منتشر کرده است. او در سال ۱۳۵۲ در جهرم به دنیا آمد و از کودکی به موسیقی علاقه‌مند بود. او در سه سالگی، وقتی خانواده‌اش برای خواهرش که کلاس پیانو می‌رفت، کیبورد خریدند، دست به کیبورد زد.