مصطفی راغب
مصطفی راغب

مصطفی راغب: خواننده‌ای از یزد با صدایی ماندگار

مصطفی راغب، خواننده جوان و خوش‌صدای پاپ ایرانی، در سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شد. او از کودکی به موسیقی علاقه داشت و در سن ۶ سالگی با خوانندگی و نقاشی و بازیگری وارد دنیای هنر شد.

راغب در ابتدا با قرائت قرآن کریم، و با توجه به تسلط بر مقام‌های موسیقی عرب و ایرانی، توانست رتبه‌های متعدد کشوری در این زمینه کسب کند. او همچنین در زمینه‌های مختلف هنری، از جمله بازیگری و نقاشی، فعالیت داشته است.

راغب فعالیت رسمی خوانندگی خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد. او تاکنون آهنگ‌های متعددی منتشر کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به «همینه عشق»، «چشم‌های تو»، «صدای باران»، «نرو»، «شب یلدا» و... اشاره کرد.

آثار راغب با همکاری هنرمندانی چون علی قمصری، فرید سعادتمند، عبدالجبار کاکائی، بابک بابائی و... تولید شده است. او در سال ۱۳۹۷ با انتشار آلبوم «رگ خواب» به شهرت رسید.

راغب در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ ایران است. او با صدای خاص و گیرای خود، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان خود پیدا کند.

 


 

مصطفی راغب
هنرمندان

مصطفی راغب، خواننده جوان و خوش‌صدای پاپ ایرانی، در سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شد. او از کودکی به موسیقی علاقه داشت و در سن ۶ سالگی با خوانندگی و نقاشی و بازیگری وارد دنیای هنر شد. راغب در ابتدا با قرائت قرآن کریم، و با توجه به تسلط بر مقام‌های موسیقی عرب و ایرانی، توانست رتبه‌های متعدد کشوری در این زمینه کسب کند.