میثم ابراهیمی

میثم ابراهیمی، صدایی از دل مردم

میثم ابراهیمی، خواننده‌ای جوان و پرطرفدار است که با صدای گرم و دلنشین خود توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان پیدا کند. او متولد 8 شهریور 1364 در تهران است و از کودکی به موسیقی علاقه‌مند بوده است.

ابراهیمی در دوران کودکی در گروه‌های سرود عضو بود و در هیئت‌ها نیز می‌خواند. او می‌گوید: «آن موقع کلاس موسیقی به صورت الان نبود و زیاد به موسیقی بها داده نمی‌شد.»

اولین آهنگ ابراهیمی در سال 86 برای شبکه سه خوانده شد. این آهنگ بیش از دو سال در آنتن شبکه بود و باعث شد ابراهیمی انگیزه بیشتری برای ادامه فعالیت در موسیقی پیدا کند.

صدای ابراهیمی با خواندن تیتراژ و تک‌آهنگ‌های سریال «دردسرهای عظیم» شناخته شد. این سریال یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی در سال‌های اخیر بوده است و موسیقی آن نیز با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

ابراهیمی در مورد موفقیت خود می‌گوید: «تنها رمز موفقیت من صبوری بود. خیلی از دوستان من صبر نمی‌کنند. من سال 1385 شروع کردم. خیلی از خواننده‌ها آن زمان نبودند، اما صبر ده ساله من به ثمر نشست. همیشه سعی کرده‌ام کاری را انجام دهم که در چهارچوب و ضوابط و قانون باشد. سعی کرده‌ام آهنگی را بخوانم که با محتوا باشد. هستند کسانی که آهنگ‌هایی را خوانده‌اند و چند ماه اسمشان بوده است، اما بعد از مدتی اوت شدند.»

ابراهیمی در سال 1401 در بخش مسابقه صدا برنامه «سه شو» به عنوان داور حضور داشت. او در این برنامه استعدادهای جدید موسیقی را کشف و پرورش می‌دهد.


 

میثم ابراهیمی، خواننده‌ای جوان و پرطرفدار است که با صدای گرم و دلنشین خود توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان پیدا کند. او متولد 8 شهریور 1364 در تهران است و از کودکی به موسیقی علاقه‌مند بوده است. ابراهیمی در دوران کودکی در گروه‌های سرود عضو بود و در هیئت‌ها نیز می‌خواند.