ناصر زینعلی
ناصر زینعلی
ناصر زینعلی
ناصر زینعلی

ناصر زینعلی، خواننده‌ای که به آهنگسازی شهرت دارد

ناصر زینعلی، خواننده و آهنگساز پاپ ایرانی، متولد یکی از روستاهای بروجرد در استان لرستان است. اطلاعات دقیقی از زمان و مکان تولد او در دسترس نیست.

زینعلی از کودکی به موسیقی علاقه داشت و در سال 1376، اولین کار خود را در زمینه موسیقی منتشر کرد. او در طول این سال‌ها با خوانندگان و آهنگسازان معروفی همکاری داشته است، از جمله سعید عرب، علی اصحابی، حمید گلشن، هلن، آفو، امیر شهریار، میلاد بیک، هیراد، علی و دانیال.

زینعلی در زمینه آهنگسازی بسیار موفق‌تر از خوانندگی عمل کرده است. او تاکنون آهنگ‌های زیادی برای خوانندگان مختلف نوشته است که از جمله آنها می‌توان به «دلم واسه تو تنگ شده» از علیرضا طلیسچی، «به تو رسیدم» از حمید هیراد، «نفس» از خود زینعلی و «تو که نیستی» از مهراد جم اشاره کرد.

زینعلی صدای گرم و آرامی دارد و برخی از آهنگ‌هایش را خودش آهنگسازی می‌کند. او علاوه بر تک‌خوانی‌ها، هم‌خوانی‌های زیادی نیز با خوانندگان دیگر داشته است.

زینعلی یکی از چهره‌های شناخته‌شده در عرصه موسیقی پاپ ایران است که با صدای خاص و آهنگسازی‌های هنرمندانه خود، توانسته است جایگاه خود را در میان مردم تثبیت کند.

 

ناصر زینعلی
هنرمندان

ناصر زینعلی، خواننده و آهنگساز پاپ ایرانی، متولد یکی از روستاهای بروجرد در استان لرستان است. اطلاعات دقیقی از زمان و مکان تولد او در دسترس نیست. زینعلی از کودکی به موسیقی علاقه داشت و در سال 1376، اولین کار خود را در زمینه موسیقی منتشر کرد.