محسن میری
محسن میری
محسن میری

محسن میری: از مدلینگ تا مربیگری فیتنس و زندگی پرفراز و نشیب

محسن میری، متولد بیستم آبان ماه سال 1364 در تهران، چهره ای شناخته شده در عرصه های مختلف مدلینگ، بازیگری و مربیگری بدنسازی است.

شروع فعالیت:

میری فعالیت خود را با دنیای تناسب اندام و سپس مدلینگ آغاز کرد. او مدتی نیز در عرصه بازیگری حضور داشت، اما در حال حاضر به عنوان مربی فیتنس در ایران و خارج از کشور فعالیت می کند.

ازدواج با روناک یونسی:

میری در سال 1390 با روناک یونسی، بازیگر سابق سینما و تلویزیون، آشنا و در سال 1391 با وی ازدواج کرد. ثمره این ازدواج دو پسر به نام های مهرسام و مهراز است.

حضور در سریال سقوط آزاد:

میری در سریال "سقوط آزاد" به کارگردانی علیرضا امینی نیز به ایفای نقش پرداخته است. این سریال که در سال 1390 از شبکه یک سیما پخش شد، داستان گروهی خرابکار را روایت می کرد که قصد اقداماتی علیه امنیت مردم را داشتند.

مهاجرت به کانادا و طلاق:

میری و یونسی در فروردین ماه سال 1399 از ایران راهی کانادا شدند. اما زندگی مشترک آنها پس از 12 سال و با وجود دو فرزند به جدایی انجامید. روناک یونسی در ابتدا عکس های مشترک خود با همسرش را از اینستاگرام حذف کرد و مدتی بعد محسن میری نیز با حذف عکس های مشترک، جدایی خود را تأیید کرد.

شغل فعلی:

محسن میری در حال حاضر به عنوان مربی فیتنس در کانادا فعالیت می کند و به نظر می رسد در زندگی شخصی خود نیز مسیر جدیدی را آغاز کرده است.

نکات جالب:

محسن میری 6 سال از همسر سابق خود روناک یونسی کوچکتر است.
یونسی فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی، دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی است.
میری و یونسی در زمان آشنایی با یکدیگر در سریال سقوط آزاد مشغول به کار بودند.

محسن میری، متولد بیستم آبان ماه سال 1364 در تهران، چهره ای شناخته شده در عرصه های مختلف مدلینگ، بازیگری و مربیگری بدنسازی است. میری فعالیت خود را با دنیای تناسب اندام و سپس مدلینگ آغاز کرد. او مدتی نیز در عرصه بازیگری حضور داشت، اما در حال حاضر به عنوان مربی فیتنس در ایران و خارج از کشور فعالیت می کند.