ادی آلوارز
ادی آلوارز
ادی آلوارز

ادی آلوارز: قهرمان هنرهای رزمی ترکیبی و بوکس بدون دستکش

ادی آلوارز (متولد ۱۱ ژانویه ۱۹۸۴) یک مبارز حرفه‌ای هنرهای رزمی ترکیبی و بوکس بدون دستکش آمریکایی است. او اخیراً در دسته ولترویت BKFC مبارزه می‌کند. آلوارز سابقه شرکت در UFC، Bellator MMA و One FC را دارد و در UFC و Bellator به عناوین قهرمانی دست یافته است. او اولین قهرمان وزن سبک Bellator بود و همچنین در مسابقات ژاپنی DREAM نیز شرکت کرده است.

پیشینه و آغاز کار

ادی آلوارز، فرزند لوئیس و لیلیان آلوارز، در کنزینگتون، فیلادلفیا و از نژاد پورتوریکویی و ایرلندی است. او از هشت سالگی تحت نظر پدرش و فرانک کوباک شروع به بوکس کرد و در یازده سالگی وارد کشتی شد. او در دبیرستان نورت‌ایست کاتولیک در فوتبال، کشتی و دو و میدانی موفقیت‌هایی کسب کرد.

دوران حرفه‌ای در MMA و UFC

آلوارز پیش از آغاز حرفه‌ای، بیش از ۱۰۰ مبارزه غیرقانونی داشت. او در سال ۲۰۰۳ با پرداخت ۲۵۰ دلار در Ring of Combat 5 اولین مبارزه حرفه‌ای خود را آغاز کرد و در ژوئن ۲۰۰۶ قهرمان وزن ولترویت MFC شد. پس از چندین مبارزه موفق، در سال ۲۰۰۹ وارد Bellator شد و اولین قهرمان وزن سبک این سازمان شد. او در سال ۲۰۱۴ به UFC پیوست و در سال ۲۰۱۶ قهرمان وزن سبک UFC شد.

مبارزات در ONE Championship و BKFC

در سال ۲۰۱۸، آلوارز به ONE Championship پیوست و اولین مبارزه خود را مقابل تیموفی ناستیوخین انجام داد. او همچنین در BKFC شرکت کرده و در مقابل چاد مندز پیروز شد.

زندگی شخصی

ادی در سال ۲۰۰۸ با جیمی، دوست دوران دبیرستانش ازدواج کرد و چهار فرزند دارد. او با موفقیت‌های مالی خود، خانواده‌اش را به منطقه‌ای بهتر منتقل کرد و دو بار در برنامه تلویزیونی Bully Beatdown حضور داشت.

ادی آلوارز (متولد ۱۱ ژانویه ۱۹۸۴) یک مبارز حرفه‌ای هنرهای رزمی ترکیبی و بوکس بدون دستکش آمریکایی است. او اخیراً در دسته ولترویت BKFC مبارزه می‌کند. آلوارز سابقه شرکت در UFC، Bellator MMA و One FC را دارد و در UFC و Bellator به عناوین قهرمانی دست یافته است.