در این مقاله از وب سایت سیر تا پیاز قصد داریم به این سوال شما پاسخ دهیم که آیا تانوس قوی تر است یا سوپر من تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

سوپر من قوی تره یا تانوس؟

سوپرمن و تانوس، دو شخصیت قدرتمند دنیای کمیک، همواره سوژه بحث و جدل بوده‌اند که چه کسی پیروز نبرد نهایی خواهد شد و کدام از دیگری قوی تر است. هر دو ابرقهرمان دارای قدرت ‌های خارق‌العاده‌ای هستند، اما نقاط قوت و ضعف متفاوتی دارند که نتیجه نبرد را می ‌تواند به نفع یکی از آنها رقم بزند. در این مقاله با هم بررسی میکنیم که واقعا کدام یک قوی تر است سوپر من یا تانوس؟

همچنین بخوانید: زندگینامه هنری کویل سوپرمن 

کدام یک قوی تر است سوپرمن یا تانوس؟

 سوپرمن به لحاظ قدرت و سرعت، از قوی ‌ترین  ها است، او می‌ تواند اشیاء سنگین را بلند کند، با سرعتی باورنکردنی بدود و حتی از گلوله‌ ها نیز سریع ‌تر حرکت کند، همچنین سوپرمن قادر به پرواز در هوا است و می‌ تواند از این طریق مسافت‌ های طولانی را در زمان کوتاهی طی کند، همانطور که در ویدیو مشاهده میکنید سوپرمن می ‌تواند از طریق چشمانش به اجسام پشت اشیاء و حتی موجودات زنده نفوذ کند و این به دلیل وجود اشعه ایکس است. در مقابل این ابر قدرت تانوس قرار دارد که دست کمی از سوپر من ندارد و دارای قدرت فوق العاده ای است اما به هر حال سوال این است که سوپر من قوی تر است یا تانوس؟ برای بررسی این موضوع بهتر است قدرت تانوس را نیز بررسی کنیم،  تانوس با استفاده از دستکش بی ‌نهایت که به شش سنگ بی‌ نهایت مجهز شده، به قدرتی خداگونه دست پیدا می‌ کند. این دستکش به او اجازه می‌ دهد تا واقعیت را دستکاری کند، زمان را کنترل کند و حتی موجودات را زنده یا مرده کند همچنین  تانوس به یک ارتش عظیم از موجودات بیگانه و ابرشروران فرمانروایی می کند که در صورت نیاز می‌ تواند از آنها کمک بگیرد. در نبردی تن به تن سوپرمن به دلیل قدرت و سرعت فراانسانی، بینایی اشعه ایکس و نفس گرمای ابرانسانی خود، شانس بیشتری برای پیروزی دارد و در مقابل تانوس نیز از قدرت زیادی برخوردار است و نباید تانوس را نیز دست کم گرفت.