فصل دوم مسابقه محبوب "جوکر" با نام "جوکر 2؛ طبقه 21" و با حضور 8 کمدین زن از تیرماه 1403 در فیلیمو آغاز شد. این فصل که در ادامه فصل‌های پرمخاطب قبلی با حضور آقایان کمدین روانه آنتن شده، نوآوری جالبی را به ارمغان آورده و فضایی تازه برای خنده و سرگرمی را با حضور بانوان طناز و توانمند فراهم کرده است.

فصل جدید جوکر با کمدین های خانم

جوکر بالاخره با بانوان می‌خندد!

خبر خوش برای طرفداران برنامه جوکر! بعد از سه سال انتظار، بالاخره این برنامه محبوب با حضور بانوان کمدین به روی آنتن خواهد رفت.

این خبر مسرت‌بخش، بدون شک لبخند را بر لبان بسیاری از مخاطبان، به ویژه بانوان، خواهد نشاند. چرا که از همان ابتدای پخش برنامه جوکر، غیبت بانوان در این رئالیتی شوی کمدی، انتقادات زیادی را به همراه داشت.

احسان علیخانی، مجری توانمند این برنامه، در پایان فصل اول در پاسخ به این انتقادات، دلیل این غیبت را محدودیت‌ها و موانع قانونی دانسته بود. اما به نظر می‌رسد با تلاش و پیگیری‌های دست‌اندرکاران برنامه، این موانع رفع شده و حالا شاهد حضور بانوان کمدین در کنار آقایان در این رقابت جذاب خواهیم بود.

حضور 8 بانوی کمدین برجسته در جوکر

فصل جدید جوکر با حضور 8 کمدین زن از چهره‌های شناخته‌شده و محبوب سینما، تئاتر و تلویزیون ایران برگزار خواهد شد. این بانوان کمدین که هر یک در عرصه طنز و خنده‌آفرینی صاحب سبک و نام هستند، بدون شک با هنر و ذوق خود، لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان رقم خواهند زد.

اسامی این بانوان کمدین عبارتند از:

ژاله صامتی
ناهید مسلمی
سوسن پرور
نرگس محمدی
الیکا عبدالرزاقی
رویا میرعلمی
گیتی قاسمی
متین ستوده

انتظار برای لحظات شاد و خنده‌دار

با حضور این بانوان کمدین در کنار آقایان کمدین در برنامه جوکر، بی‌صبرانه منتظر پخش اولین قسمت از فصل جدید این برنامه هستیم. بدون شک این فصل از جوکر با لحظات شاد و خنده‌دار فراوانی همراه خواهد بود و خاطرات خوشی را برای مخاطبان رقم خواهد زد.

امیدواریم این فصل از برنامه جوکر با استقبال پرشور مخاطبان روبرو شود و بار دیگر شاهد درخشش و هنرنمایی کمدین‌های ایرانی در این رئالیتی شوی جذاب باشیم.