در این مقاله از وب سایت سیر تا پیاز به معرفی فیلم‌ ها و نمایش‌ های تلویزیونی ایرینا شایک پرداخته ایم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

فیلم و سریال های ایرینا شایک

ایرینا شایک، سوپرمدل مشهور روسی،  نامی آشنا در دنیای مد و فشن است. چهره‌ی او بر جلد مجلات مطرحی همچون وُگ، هارپرز بازار و جی‌ کیو نقش بسته و در  فشن شوهای برند های لوکس مانند بالمین، ورساچه و رالف لورن قدم زده است. اما فعالیت‌های ایرینا شایک به دنیای مد محدود نمی‌ شود. او در چندین فیلم و سریال نیز به ایفای نقش پرداخته و گامی در جهت ورود به عرصه‌ ی بازیگری برداشته است. در این مقاله از وب سایت سیر تا پیاز، به مروری بر فیلم‌ ها و نمایش‌های تلویزیونی ایرینا شایک می ‌پردازیم.

 

ایرینا شایک

 

آغاز فعالیت در دنیای سینما، اولین حضور ایرینا شایک در دنیای سینما به سال ۲۰۱۴ و فیلم هرکول باز می‌گردد. او در این فیلم در نقش همسر یکی از شخصیت‌ های اصلی ظاهر شد. حضور شایک در این فیلم با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان همراه بود و به عنوان گامی در جهت اثبات توانایی‌ های او در عرصه‌ ی بازیگری تلقی شد. پس از فیلم هرکول، شایک در چندین فیلم و سریال دیگر نیز به ایفای نقش پرداخته است. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به "LOVE Advent" و "L'Agent" اشاره کرد. او همچنین در سال ۲۰۱۷ در فیلم به ایفای نقش پرداخته است. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد زندگی شخصی و حرفه‌ای ایرینا شایک بدست آورید، می‌توانید به صفحه‌ی مربوط به بیوگرافی او در " همه چیز درباره ایرینا شایک " مراجعه کنید. در این صفحه، می‌ توانید اطلاعات جامعی در مورد دوران کودکی، خانواده، تحصیلات، فعالیت‌های مد و فشن، روابط عاطفی و ... او بدست آورید.