سریال قطب شمال چند شنبه ها میاد؟ تو این مقاله از وب سایت سیر تا پیاز قراره به زمان پخش سریال قطب شمال بپردازیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

زمان پخش سریال قطب شمال

در دنیای پر هیاهوی سریال ‌های نمایش خانگی، "قطب شمال" به عنوان تازه ‌ترین اثر امین محمودی یکتا، کارگردان جوان و خوش ذوق، خودنمایی می‌ کند. این سریال که با اقتباسی آزاد از رمان مشهور "کنت مونت کریستو" نوشته الکساندر دوما ساخته شده، داستانی پر فراز و نشیب از عشق، خیانت و انتقام را روایت می ‌کند. 

زمان پخش سریال قطب شمال

قسمت اول سریال قطب شمال در جمعه هفتم اردیبهشت 1403 از طریق پلتفرم فیلیمو منتشر شد و پس از آن، قسمت ‌های بعدی به صورت هفتگی، هر دوشنبه ساعت 8 صبح منتشر می ‌شوند. قطب شمال با بهره ‌گیری از فیلمنامه‌ای قوی، کارگردانی قابل قبول و بازی‌ های روان بازیگران، می ‌تواند به یکی از سریال‌ های محبوب نمایش خانگی تبدیل شود. این سریال در 12 قسمت ساخته شده است و موسیقی این سریال توسط بامداد افشار می باشد و تاکنون 10 قسمت از این سریال منتشر شده است.

سریال قطب شمال

 

داستان سریال قطب شمال حول چه محوری می ‌چرخد؟

داستان این سریال حول محور زندگی همایون و ارغوان ، زوج جوانی که در آستانه ازدواج قربانی خیانتی هولناک می ‌شوند، می ‌چرخد. همایون که به زندان می‌افتد، سال‌ها را در حسرت انتقام سپری می‌کند تا اینکه ... .

بازیگران سریال قطب شمال

فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، شهروز دل افکار و ... از جمله بازیگران این سریال هستند. امیدوارم این اطلاعات برای شما مفید باشد. برای آگاهی از جدیدترین اخبار و حواشی پیرامون سریال قطب شمال و همچنین بیوگرافی بازیگران، می‌توانید به صفحه اصلی وب سایت سیر تا پیاز مراجعه کنید.