جدایی روناک یونسی، از محسن میری، همسر دومش، در سال 1401، خبر داغی در دنیای سلبریتی‌ها بود. شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون دلیل این جدایی وجود داشت، از خیانت تا عدم تفاهم. در این قسمت از مجله سیرتا پیاز، به بررسی شواهد و اظهارات موجود می‌پردازیم و تلاش می‌کنیم تا به دلایل واقعی این جدایی پرداخته و زوایای پنهان این ماجرا را تا حدودی روشن کنیم.

علت واقعی جدایی روناک یونسی از محسن میری

روناک یونسی، بانوی بازیگر ایرانی، در نهم دی ماه سال 1359 در تهران چشم به جهان گشود. او با گذراندن دوره‌های گرافیک، عکاسی و طراحی صنعتی، مسیر خود را به سوی دنیای هنر و سینما کج کرد.

یونسی در سال 1382 با بازی در سریال "زمین آسمانی" به طور رسمی پا به عرصه ی بازیگری گذاشت و با نقش‌آفرینی در آثار متعددی همچون "رستگاران"، "روز روشن"، "عقاب صحرا"، "کوچه ملی"، "به هدف شلیک کن"، "منفی هجده"، "ارتفاع 6/45"، "بومرنگ و اسید"، "روغن مار"، "کلاس هنرپیشگی"، "مرهم"، "تیغ زن"، "هشت پا"، "مصائب شیرین"، "بی پناه" و "خانه عنکبوت" به چهره‌ای شناخته‌شده در میان مخاطبان تبدیل شد.

ازدواج و زندگی شخصی:

روناک یونسی دو بار ازدواج کرده است.

ازدواج اول: اولین ازدواج او با علیرضا قربانی، بازیگر، بود که به طلاق منجر شد.
ازدواج دوم: یونسی در سال 1391 با محسن میری، مدل ، بازیگرو مربی فیتنس، ازدواج کرد. ثمره این ازدواج، دو پسر به نام‌های مهرسام و مهراز است.
مهاجرت:

روناک یونسی چند سال پیش به همراه همسر و فرزندانش از ایران مهاجرت کرد و در حال حاضر در کانادا زندگی می‌کند.

روناک یونسی و محسن میری: جدایی بعد از 12 سال زندگی مشترک
روناک یونسی، بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون ایران، و محسن میری، مدل و بازیگر، پس از 12 سال زندگی مشترک، در تصمیمی ناگوار، به جدایی از یکدیگر رضایت دادند.

این زوج که ثمره زندگی مشترکشان دو فرزند پسر به نام‌های مهرسام و مهراز است، در اقدامی غیرمنتظره، مهر پایان بر 12 سال خاطره، عشق و زندگی مشترک خود زدند.

هنوز هیچ دلیل رسمی و قطعی برای این جدایی ناگهانی از سوی هیچ‌کدام از طرفین اعلام نشده است. شایعات و گمانه‌زنی‌های متعددی در فضای مجازی و رسانه‌ها در حال انتشار است، اما هیچ منبع موثق و معتبری این شایعات را تأیید یا تکذیب نکرده است.

روناک یونسی و محسن میری در دوران زندگی مشترک خود، در چندین پروژه سینمایی و تلویزیونی با یکدیگر همبازی بودند و به نظر می‌رسید زندگی عاشقانه و پرمحبت
دارند.

این جدایی ناگهانی، طرفداران و دوستداران این زوج را شوکه و غمگین کرده است.
 

شواهد چه می‌گویند؟

  • عکس‌های دونفره از اینستاگرام حذف شدند: اولین نشانه جدایی، حذف عکس‌های دونفره از صفحه اینستاگرام روناک یونسی بود.
  • محسن میری در لایو اینستاگرام به جدایی اشاره کرد: در لایوی اینستاگرامی، محسن میری به طور تلویحی به جدایی خود از روناک یونسی اشاره کرد و گفت که "زندگی مشترک هر کسی بالا و پایین دارد و گاهی اوقات به بن بست می‌رسد."
  • روناک یونسی در مورد خیانت صحبت کرد: روناک یونسی در مصاحبه‌ای با یکی از برنامه‌های اینترنتی، بدون اشاره به همسرش، از تجربه خیانت در زندگی شخصی خود صحبت کرد.

آیا خیانت دلیل جدایی بود؟

با وجود صحبت‌های روناک یونسی در مورد خیانت، هیچ مدرک و سندی مبنی بر خیانت محسن میری وجود ندارد.

عدم تفاهم و اختلافات شخصی:

احتمال دیگر، اختلافات شخصی و عدم تفاهم بین این دو نفر است.

روناک یونسی و محسن میری هر دو از چهره‌های شناخته شده در فضای مجازی هستند و شاید این موضوع به فشار روانی و اختلافات دامن زده باشد.

به نظر می‌رسد...

با وجود اینکه دلیل قطعی جدایی روناک یونسی و محسن میری مشخص نیست، شواهد و قرائن حاکی از آن است که ترکیبی از عوامل، از جمله عدم تفاهم و اختلافات شخصی، در این جدایی نقش داشته‌اند.

در نهایت، باید به حریم خصوصی این دو نفر احترام گذاشت و برای آنها آرزوی بهترین‌ها را داشت.