فیلم «مفت‌بر» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه‌کنندگی حسین فرحبخش، یک کمدی عاشقانه با بازی حامد بهداد و سحر دولتشاهی است که با فضای شاد و مفرح خود تماشاگران را جذب می‌کند. این فیلم که دومین تجربه سینمایی تبریزی پس از «گیج‌گاه» است، از ۱۵ شهریور اکران می‌شود و پیش‌بینی می‌شود در گیشه موفق عمل کند.

حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی مفت بر

معرفی فیلم کمدی جدید عادل تبریزی؛ «مفت‌بر» با بازی حامد بهداد و سحر دولتشاهی

فیلم «مفت‌بر»، جدیدترین ساخته عادل تبریزی، کارگردان فیلم موفق «گیج‌گاه» است که این بار با یک کمدی شاد و مفرح به سینما بازگشته است. این فیلم با تهیه‌کنندگی حسین فرحبخش و عبدالله علیخانی در موسسه پویا فیلم ساخته شده و حامد بهداد و سحر دولتشاهی ستاره‌های اصلی آن هستند. «مفت‌بر» یک کمدی عاشقانه است که با تکیه بر فضای شاد و موسیقی جذاب، لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای مخاطبان رقم می‌زند.

این فیلم قرار است از ۱۵ شهریور ماه، پس از پایان ماه محرم و صفر، به نمایش درآید و با ترکیب بازیگرانی چون حامد بهداد، سحر دولتشاهی، و قدرت‌الله ایزدی، انتظار می‌رود که موفقیت خوبی در گیشه داشته باشد. «مفت‌بر» دومین همکاری مشترک عادل تبریزی و حامد بهداد است و بار دیگر شاهد نقش‌آفرینی این بازیگر در یک فیلم پرانرژی و شاد هستیم.